وزیر بهداشت از صابون هایی که مانند واکسن کووید-19 عمل می کند خبر داد

کلمه “صابون” برای استفاده از انواع پاک کننده های پوست، جامد، مایع یا حتی پودر استفاده می شود و در هر یک از این دسته ها رنگ ها، رایحه ها، شکل ها، بسته بندی ها و ادعاهای مختلفی در اطراف آنها وجود دارد.

برخی از صابون ها بوی بد می دهند، برخی دیگر ضد میکروبی، ضد پیری، مرطوب کننده و غیره هستند.

صابون چیزی است که تقریباً هر فردی در بیشتر موارد چندین بار در روز از آن استفاده می کند و یکی از ابزارهای اولیه در پیشگیری از انتقال برخی بیماری های باکتریایی و ویروسی است.

شامپو هتلی صحت یکی دیگر از محصولاتی است که در حمام مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین گزینه برای شست و شوی مو در مسافرت است.

اما همه صابون ها از نظر قدرت یا کارایی یکسان نیستند و هر صابونی برای پوست شما مفید نیست.

دو نوع اصلی صابون وجود دارد:

  • صابون های دست ساز “طبیعی”.
  • صابون های تجاری

صابون های تجاری معمولاً به طور قابل توجهی ارزان تر از صابون های دست ساز هستند، اما ممکن است دلیل خوبی برای این موضوع وجود داشته باشد.

بیایید دنیای صابون طبیعی را کاوش کنیم و ببینیم آیا مزایایی که ارائه می دهد ارزش هزینه اضافی را دارد یا خیر.

صابون

علم مدرن آنچه را که قبلاً از طریق عقل سلیم فرض می شد ثابت کرده است: سموم محیط ما تا حد زیادی از طریق پوست ما جذب می شوند.

به‌عنوان بزرگ‌ترین عضو بدن انسان، و بیشترین تماس با دنیای بیرون، آنچه که با پوست خود در تماس است باید برای ما دغدغه اصلی باشد.

صابون، از آنجایی که به طور عمدی روی پوست ما مالیده می شود – در واقع در سراسر پوست ما – باید زمانی که این واقعیت را در نظر می گیریم دغدغه اصلی باشد.

هنگامی که در آبی که می نوشیم و غذایی که می خوریم مراقبت لازم را انجام دادیم، در مورد سلامت جسمانی چه چیزی پوست خود را در معرض آن قرار می دهیم باید در اولویت قرار گیرد.

یکی از راه‌های کاهش قرار گرفتن در معرض سموم مضر، استفاده از یک صابون طبیعی و ارگانیک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.