استفاده از پنیرپیتزا کیلویی مزیت های زیادی دارد آنها را بشناسید

یک پیتزا پنیر کلاسیک بهترین لذت بخش است. ترکیب خوشمزه پوسته پیتزا ترد، سس گوجه فرنگی خوش طعم و پنیر حباب دار ترکیبی بی نظیر را ایجاد می کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پنیر پیتزا با ما در تماس باشید.

حتی اگر از طرفداران تاپینگ های منحصر به فرد هستید، مقاومت در برابر یک تکه پای پنیر ساده سخت است! ری دراموند انواع پیتزاهای مفرح را در منوی پیتزای پی تاون در پاوهوسکا، اوکلاهما دارد، مانند انجیر آروگولا و تره سیب زمینی.

اما او مطمئن شد که یک پیتزا پنیر کلاسیک نیز در ترکیب داشته باشد و این مورد علاقه طرفداران است. برای دریافت دستور غذا به خواندن ادامه دهید.

یک پیتزای کلاسیک پنیری خوب با یک خمیر پیتزای اولیه خوب شروع می شود و درست کردن آن برای خودتان سخت نیست. هنگامی که روش خود را در مورد خمیر پیتزای خانگی بدانید، درست کردن پیتزای خود آسان است.

البته شما همیشه می توانید از خمیرهای فروشگاهی مانند ری برای پیتزای سوسیس و فلفل یا پیتزای استیک هاوس خود استفاده کنید، یا می توانید از نان تخت مانند او برای این پیتزاهای بروکلی و گوجه فرنگی استفاده کنید. اما اگر می خواهید پیتزا پنیر کلاسیک نهایی را درست کنید، دستور زیر را از پیتزای پی تاون حتما امتحان کنید!

بهترین پنیر برای پیتزا چیست؟

در حالی که امروزه پیتزاها با انواع پنیرهای مختلف پر می شوند، یکی از رایج ترین پنیرها موزارلا است – و دلیل خوبی هم دارد. موزارلا به چند دلیل یک رویه عالی برای یک پیتزا پنیر کلاسیک است، از جمله این که به خوبی ذوب می شود، به خصوص اگر تازه باشد.

اگرچه ممکن است تا به حال زیاد به «ذوب شدن» پنیر خود فکر نکرده باشید، اما توانایی آن در جوشیدن و حباب زدن در فر باعث ایجاد بافت و تجربه غذایی عالی می شود.

علاوه بر این، موزارلای شیر کامل معمولا روی پیتزا ذوب می شود و به خوبی کشیده می شود، بنابراین اگر به دنبال بهترین پنیر برای پاشیدن روی پیتزای خانگی خود هستید، به سراغ موزارلا بروید. حتی می توانید خودتان مقداری تازه رنده کنید.

پیتزای کلاسیک چیست؟

در حالی که پیتزای سنتی از منطقه کامپانیا ایتالیا، به‌ویژه ناپل سرچشمه می‌گیرد، پیتزا در آمریکای شمالی اغلب انواع مختلفی را به خود می‌گیرد، که بسیاری از آن‌ها برای تاپینگ‌های کلاسیک و انواع پوسته‌ها شناخته شده‌اند. در هر پیتزا فروشی یا زنجیره ای، مطمئناً پیتزاهای کلاسیک مانند پنیر، پپرونی، سوسیس و سبزیجات پیدا خواهید کرد.

احتمالاً منوهایی را نیز پیدا خواهید کرد که در آن پیتزاهایی با ژامبون و آناناس، بوفالو یا مرغ کباب شده است. از نظر پوسته، پیتزا در ایالات متحده به طور معمول به صورت “نازک”، “ضخیم” و گاهی اوقات جایی در میان است.

برخی از شرکت‌ها و زنجیره‌های پیتزا، پوسته‌های پرشده با پنیر و همچنین پیتزاهایی را که با «کراست‌های» غیرسنتی مانند خمیر کروسان درست می‌شوند، رایج کرده‌اند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.