نحوه شیک کردن شلوار جین بوت کات:
شلوار جین بوت کات یکی از انواع محبوب شلوار جین است. با استفاده از نکات سبک زیر، یاد بگیرید که چگونه این شلوار جین را در کمد لباس خود بگنجانید جین Bootcut چیست؟ شلوار جین بوت‌کات، شلوار جین است که کمی از ناحیه مچ پا گشاد می‌شود. در حالی که به اندازه شلوار جین گشاد یا کت های زنگوله چشمگیر نیست، شلوار جین بوتکات دهانه بازتری در قسمت پایین دارد. شلوار جین بوت کات با انواع کفش سازگار است و در تمام فصول کاربردی است. بر خلاف شلوار جین تنگ یا شلوار جین راسته که در بالای کفش شما قرار می گیرد یا در کفش شما قرار می گیرد، شلوار جین بوت کات به گونه ای است که از رویه کفش عبور کند.

قیمت لباس مجلسی زنانه
7 روش برای پوشیدن شلوار جین بوت کات:
شلوار جین بوت کات یک افزودنی عالی برای انواع کمد لباس است. ایده‌های لباس جین بوت‌کات و روش‌هایی را برای برجسته کردن استایل شخصی خود با شلوار جین بوت‌کات در نظر بگیرید:
1. یک لباس رترو را امتحان کنید. می‌توانید شلوار جین بوت‌کات را با تاپ‌های قدیمی یا قدیمی، کفش‌ها و لباس‌های بیرونی مختلف ترکیب کنید تا ظاهری دورهمی ایجاد کنید. لباس بوهو دهه 70 ممکن است دارای عینک آفتابی بزرگ و کلاه لبه دار باشد، در حالی که ظاهر هیپی دهه 60 ممکن است شامل صندل و تی شرت رنگ پریده باشد.
2. آن را معمولی نگه دارید. مانند بسیاری از انواع مختلف شلوار جین شلوار مازراتی گشاد، شلوار جین بوت کات در محیط های غیر رسمی و تجاری به خوبی کار می کند. می‌توانید شلوار جین بوت‌کات را با یک پیراهن یقه‌دار، ژاکت کش باف پشمی یا بلیزر بپوشید، یا شلوار جین بوت‌کات را با هودی و کفش‌های کتانی اسکیت بپوشید.
3. به دنبال ظاهری شیک و براق باشید. خطوط تمیز و رنگ عمیق جین آبی تیره ظاهری براق و برجسته را نشان می دهد. شلوار جین بوت‌کات آبی تیره با درخشندگی ظریف‌تر می‌تواند با یک تی‌شرت یقه V، یا یک یقه یقه‌دار و کت اسپرت عالی به نظر برسد.
4. با چکمه های کابوی ست کنید. بسیاری از شلوارهای جین بوت‌کات به اندازه‌ای روشن هستند که می‌توانند روی یک جفت چکمه کابویی بچرخند. ظاهر غیر رسمی را با یک پیراهن چهارخانه یا یک کت چرم جیر کامل کنید.
5. شلوار جین کوتاه بوتکات را امتحان کنید. به طور کلی در اطراف ساق پا، شلوار جین کوتاه کوتاه می تواند کفش های پاشنه بلند، صندل های گوه ای یا چکمه های مچ پا را به رخ بکشد. برخی از شلوارهای جین و شلوار مازراتی سفید بوت‌کات دارای قسمت پایینی فرسوده هستند که برای لباس‌های غیررسمی مناسب است. شلوار جین بوت‌کات خود را با کفش‌های شیک و یک بلیزر غیر رسمی برای یک لباس غیر رسمی ست کنید.
6. ورزش به سبک خیابانی. شلوار جین بوت‌کات گزینه‌ای عالی برای لباس‌های بیرونی در ماه‌های سردتر است. شلوار جین بوت‌کات را با یک کت چرمی مشکی، پارچه پارچه‌ای برزنتی، و کلاه بافتنی، یا یک کت جیر مجلل‌تر، کیف شانه‌ای چرم تیره و عینک آفتابی لاک پشتی برای روزهای آفتابی پاییز ست کنید.

7. صعود مورد نظر خود را انتخاب کنید. مدل های مختلف شلوار جین بوت کات مکمل تیپ های مختلف بدن هستند. بسته به ظاهری که می‌خواهید، شلوار جین کوتاه، متوسط ​​یا بلند را انتخاب کنید. سعی کنید شلوار جین قد بلند را با یک پیراهن تنگ یا یک تاپ کوتاه ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *