راهنمای جین جین – تاریخچه آنها و نحوه خرید برای تیپ بدنی شما
شلوار جین بهترین لباس مردانه و غیر رسمی است و اکثر مردان آن را دارند و می پوشند. آنها تاریخ غنی ای دارند، اما گشت و گذار در دنیای امروزی شلوار جین پاره، پژمرده و تزئین شده برای یافتن جفتی که مناسب سلیقه های کلاسیک و در عین حال مدرن باشد، می تواند دشوار باشد. در این راهنما، تاریخچه این لباس نمادین، گزینه‌های موجود در بازار وسیع جین امروزی، و چگونگی پیدا کردن جفتی که مناسب تیپ بدنی شما باشد و شما را بیش از همه چاپلوسی کند، مورد بحث قرار خواهیم داد.

پارچه ایی که برای دوخت هودی پسرانه زمستانی پشمی استفاده می شود، بسیار با کیفیت است.

در حالی که در دهه‌های 1980 و 90، لباس جین برای بسیاری از لباس‌های مردانه و زنانه بسیار محبوب بود، امروزه رایج‌ترین لباسی که از پارچه‌های جناغی با صورت تار نخی استفاده می‌شود، شلوار جین آبی استاندارد است. یکی از همه کاره ترین و متنوع ترین شلوارهای موجود در بازار است که همه از مردان برجسته هالیوود گرفته تا کشاورزان شهرهای کوچک در مونتانا آن را می پوشند. از برندهای طراح که با صدها دلار در فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسند تا مارک‌های سطل قیمتی که در فروشگاه‌های لوازم عرضه می‌شوند، یکی از لباس‌هایی است که تقریباً در هر جمعیتی محبوب است.

 

جین چیست؟
جین، همانطور که بیشتر مردم می دانند، یک پارچه است. ساخته شده از جناغ جناغی پنبه ای محکم، با عبور پود از زیر دو یا چند نخ تار ساخته می شود که بافتی مورب از دنده ایجاد می کند که ظاهر آن را به آن می بخشد. با جین فقط نخ های تار رنگ می شود که نخ پود را سفید می کند. با توجه به روش بافت، همین امر باعث می شود که جین در قسمت بیرونی شلوار جین آبی باشد در حالی که آستر شلوار عموماً سفید باقی می ماند. این فرآیند به عنوان “فرایند رنگرزی نیلی” نامیده می شود و عامل اصلی قابلیت های محو شدن است که جین را از سایر منسوجات متمایز می کند.

 

تاریخچه شلوار جین

علیرغم ادعای آمریکا برای علاقه به جین و شلوار کتان زنانه جین، اعتقاد بر این است که پارچه واقعی اولین بار در قرن شانزدهم در جنوا، ایتالیا و نیمز، فرانسه، جایی که نام “جین” از آن نشأت می‌گیرد، شکل گرفته است.
در ابتدا توسط یک بانکدار سوئیسی به نام ژان گابریل اینارد طراحی شد، در سپیده دم دهه 1800، نیروهای Massena شروع به ورود به جنوا کردند و به Eynard وظیفه داده شد تا آنها را با یونیفرم تجهیز کند. او با استفاده از پارچه نیلی منحصر به فرد خود، شلواری به نام «Bleu de Genes» ساخت که اولین نوع شلوار جین آبی بود.

ابتدا در جنوا به عنوان “جین” شناخته می شد، بافندگان در نیمز تلاش کردند آن را تکرار کنند اما در عوض محصولی بسیار مشابه ایجاد کردند که آن را به عنوان “جین” ابداع کردند. شناخته شده برای. در حالی که برای محیط‌های کاری ایده‌آل بود، جین بسیار درشت‌تر و باکیفیت‌تر تولید شده در فرانسه به عنوان یک روپوش برای مشتریان کمی متمایزتر مناسب‌تر بود. هر دو لباس منسوجات اصلی مورد استفاده طبقه کارگر ایتالیا و فرانسه بودند.

 

در سال 1851، مرد جوانی به نام لوی اشتراوس خانه خود را در آلمان ترک کرد تا به برادرانش در نیویورک بپیوندد، جایی که آنها یک فروشگاه عمومی داشتند. دو سال بعد، اشتراوس تصمیم گرفت به نفع آب و هوای گرمتر به سانفرانسیسکو نقل مکان کند و فروشگاه کالاهای خشک خود را به نام Levi Strauss & Co. Wholesale House افتتاح کرد که به دلیل فروش منسوجات خوب به خیاطان محلی معروف شد.

می توان هودی زمستانی مردانه را در رنگهای بسیار متنوع خریداری و مورد استفاده قرار داد.

یکی از مشتریان برجسته‌تر او یک خیاط سفارشی به نام جیکوب دیویس بود که اشتراوس را به ثبت اختراع و فروش لباس‌هایی که می‌توان با پرچ‌های مسی در نقاط استرس برای مردان سخت‌کوش که خط افق سانفرانسیسکو را ایجاد می‌کنند، تقویت کرد، علاقه‌مند بود. استراوس این پیشنهاد را پذیرفت تا به مشتری خود در یک سرمایه گذاری جدید بپیوندد و در 20 مه 1873، آنها یک حق امتیاز برای ایده جدید خود دریافت کردند. پس از ثبت اختراع خود، شرکا شروع به ساخت شلوار مازراتی مشکی با استفاده از پارچه‌هایی کردند که اشتراوس در مغازه‌اش حمل می‌کرد و هر چیز دیگری که می‌توانستند به دست آورند. در نهایت، جین استفاده شد و هر دو مرد توافق کردند که بهترین گزینه موجود برای شلوار کار پرچین است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *