در حال حاضر در سوپرمارکت های زنجیره ای چین، بسیاری از شرکت ها تجهیزات خودکار و امکانات اطلاعاتی را در مرکز لجستیک سیستم های زنجیره تامین خود ساخته اند.

فن آوری و تجهیزات لجستیک مدرن تا حد زیادی به یکپارچه سازی منابع هر نقش در زنجیره (مانند تامین کنندگان، تولید کنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان) به ویژه امکانات لجستیک و منابع تجهیزات برای تحقق گردش محصولات بستگی دارد.

پالت چوبی دسته دوم که یک ابزار اساسی ضروری برای یک سیستم زنجیره تامین در فرآیند گردش محصول است، اغلب در جابجایی، انباشته کردن، ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات استفاده می شود.

فرآیند اتوماسیون ساختمان و اطلاعات در سیستم زنجیره تامین سوپرمارکت های زنجیره ای چینی نیازمند حل مشکلات هزینه و اشتراک پالت ها در عملیات لجستیکی است.

شرکت‌های بزرگ اغلب میلیون‌ها دلار را صرف سرمایه‌گذاری می‌کنند که شکست آن می‌تواند آسیب قابل توجهی به شرکت وارد کند.

بنابراین، نویسندگان این مقاله فرآیند شبکه تحلیلی فازی (FANP) را با ترکیب مدل‌های فازی و ANP برای ارزیابی مورد مطالعه ما اتخاذ کردند.

ما از یک مورد واقعی به عنوان هدف تحقیق برای حل تصمیمات مهم در مورد سرمایه گذاری اشتراک منابع پالت چوبی حمل بار در سیستم زنجیره تامین استفاده کردیم.

نکته مهم این است که انتظار می رود روش پیشنهادی بتواند یک استاندارد مرجع مهم یا یک ایده جدید برای تصمیم گیرندگان در صنعت سوپرمارکت زنجیره ای یا صنایع مرتبط ارائه کند.

پالت چوبی عمدتاً در مراکز لجستیک و فروشگاه های درون سیستم های گروهی مشابه استفاده می شوند.

اگر یک تامین کننده بالادستی و مرکز تدارکات از مشخصات پالت متفاوتی استفاده کنند، ممکن است منابع سازمانی هدر رفته و هزینه لجستیک به دلیل نیاز به مونتاژ مجدد واحدها در فرآیند انتقال محصول افزایش یابد.

به طور خلاصه، وظیفه اصلی استانداردسازی مراکز لجستیک سوپرمارکت ها در ساخت واحدهای بسته بندی، دستیابی به بازیافت و اشتراک منابع پالت ها در سیستم زنجیره تامین است که باید به منظور بهبود کارایی عملیات لجستیک و کاهش لجستیک انجام شود.

هزینه ها جعبه پالت چوبی از طریق استفاده از حداقل هزینه و حداکثر استفاده از منابع مشکلات هزینه پالت و اشتراک گذاری اغلب نشان دهنده سرمایه گذاری های عمده است.

شرکت‌های بزرگ اغلب میلیون‌ها دلار را صرف سرمایه‌گذاری می‌کنند و شکست سرمایه‌گذاری می‌تواند آسیب قابل توجهی به شرکت وارد کند.

    1. A Case in Chinese Chain Supermarkets
    1. خوراندن دان مرغ به کودکان مهد کودک در تهران!
    2. پنجره هایی که ساختمان خانه شما را شیک می کند
    3. غول پنج متری در جنگل های آمازون که همه درخت ها را بلعید!
    4. هدایت والدین به مدت نزدیک به پنج سال از زمان تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *