راهنمای کامل شلوار جین بوت کات

راهنمای کامل شلوار جین بوت کات
شلوار جین از زمان پیدایش بیش از یک قرن پیش تکامل یافته است. در حالی که آنها هنوز از همان مواد جین ساخته می شوند، اکنون در برش های مختلف در دسترس هستند. برش به روشی اطلاق می شود که یک شلوار جین هنگام پوشیدن روی بدن شما می نشیند یا از آن آویزان می شود. به عنوان مثال، شلوار جین برش بوت دارای طراحی منحصر به فردی است که آن را برای استفاده با چکمه ایده آل می کند. اگر به طور منظم در لباس های روزانه خود از چکمه استفاده می کنید، ممکن است بخواهید روی یک جفت جین درجه یک سرمایه گذاری کنید.

 

جین بوت کات چیست؟
شلوار جین بوت برش، شلوار جین است که ساختاری باریک دارد که از زانو تا لبه آن گشادتر می شود. سجاف، البته، پایین است. همه شلوارهای جین و شلوار مازراتی دارای دو پایه شلوار هستند که هر یک از شلوارها روی لبه آن متوقف می شود. با شلوار جین چکمه‌دار، ساق‌های شلوار به سمت لبه‌ها گشادتر می‌شوند و در نتیجه یک قسمت پایینی جادار ایجاد می‌شود که می‌تواند یک جفت چکمه را در خود جای دهد.

آنها را به عنوان “شلوار جین بوت کات” می شناسند زیرا می توان آنها را به راحتی و همچنین راحت با یک جفت چکمه پوشید. بر کسی پوشیده نیست که چکمه ها از بسیاری از انواع کفش بلندتر هستند. در حالی که کفش‌های ورزشی و کفش‌های تنیس معمولاً کوتاه هستند، چکمه‌ها هنگام پوشیدن می‌توانند 1 اینچ یا بیشتر از مچ پا بلندتر شوند. صرف نظر از بلندی چکمه‌هایتان، احتمالاً می‌توانید آن‌ها را با شلوار جین چکمه‌ای بپوشید.

بوت کات در مقابل شلوار جین سنتی
تفاوت اصلی بین شلوار جین بوت کات و شلوار جین سنتی و لباس مجلسی زنانه شیک این است که اولی دارای ساختار مخروطی است که به سمت لبه پهن تر می شود، در حالی که دومی اینطور نیست. شلوار جین سنتی عموماً مستقیماً از پاهای شلوار آنها عبور می کند. به عبارت دیگر، نه سجاف پهن‌تر می‌شوند و نه پوست‌تر می‌شوند. شلوار جین سنتی طوری طراحی شده است که مستقیماً از میان پاهای شلوار آنها عبور کند. از ران تا زانو و سپس سجاف، عموماً بدون باریک شدن مستقیم می‌روند.

در حالی که آنها در انواع مختلف موجود هستند، تمام شلوارهای جین بوت برش ساختار مخروطی دارند. آنها بیش از آنچه که بیشتر مردم تصور می کنند به انواع شومیز زنانه می آیند. در اوایل تا اواسط دهه 1900، لوی استراوس خط تولید شلوار جین را برای کسانی که چکمه می پوشند راه اندازی کرد. این شلوار جین بوت برش دارای همان ساختار مخروطی است که امروزه تولید می شود. شلوار جین بوت برش به سادگی به سمت پاچه گشادتر می شود، در حالی که شلوار جین سنتی معمولاً مستقیم به سمت پاچه می رود.

 

لباس مجسی زنانه ساده

دلایل پوشیدن شلوار جین بوت کات
چرا باید شلوار جین بوت کات را دقیقاً انتخاب کنید؟ برای شروع، اگر قصد دارید با آن چکمه بپوشید، انتخاب بهتری برای شلوار جین وجود ندارد. شلوار جین با بوت با ایجاد یک تناسب راحت در هنگام پوشیدن با چکمه، مطابق با همنام خود عمل می کند.

با ساختار مخروطی آنها، می توانید شلوار جین بوت برش را بالای چکمه ها و کفش اسپرت دخترانه خود بپوشید. همانطور که قبلا ذکر شد، بیشتر چکمه ها بلند هستند. برخی از آنها هنگام پوشیدن 1 بالاتر از مچ پا بالا می روند. چکمه‌های دیگر حتی بلندتر هستند و در هنگام پوشیدن می‌توانند 2 یا 3 اینچ از مچ پا بلندتر شوند. صرف نظر از این، می توانید با پوشیدن شلوار جین بوت برش، رویه چکمه های خود را پنهان کنید. ساختار مخروطی شلوار جین بوت برش به این معنی است که می توانید پایین پاهای شلوار آنها را روی بالای چکمه خود قرار دهید.

شلوار جین بوت برش نیز راحت است. شما لازم نیست نگران باشید که آنها به پهلو، کمر یا پاهای شما بریده شوند. بلکه می توانید در تمام طول روز به راحتی شلوار جین بوت برش بپوشید. شلوار جین بوت برش به دلیل ساختار مخروطی که دارد به عنوان یکی از راحت ترین انواع شلوار جین در نظر گرفته می شود.

 

فروش لباس مجلسی زنانه

انتخاب مناسب شلوار جین بوت برش
هنگام خرید شلوار جین با بوت، یکی از تصمیماتی که باید بگیرید این است که یک جین سنتی را انتخاب کنید یا یک جین کشدار. همه شلوارهای جین از جین ساخته شده اند و شلوار جین بوت برش نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این اوصاف، برخی از آنها از جین سنتی ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر از شلوار جین کشدار ساخته شده اند.

شلوار جین استرچ بوت برش با استفاده از جین کشدار تعریف می شود. آنها کاملا از جین ساخته نشده اند. جین استرچ یک ماده ترکیبی است که از جین و حداقل یک پارچه الاستیک تشکیل شده است. پارچه های الاستیک مورد استفاده در جین های کشسان شامل لیکرا، پلی استر و اسپندکس هستند. شلوار جین با بوت کش دار هنوز هم عمدتاً از جین ساخته می شود، اما حاوی حدود 1٪ تا 3٪ پارچه الاستیک است که مانند لگ ورزشی باعث کشش آنها می شود.

نکته دیگری که در انتخاب شلوار جین بوت کات باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید یک ساختار خام یا شسته داشته باشید. شلوار جین خام آنهایی هستند که از جین شسته نشده (یا جین کشدار) ساخته شده اند. از طرف دیگر، شلوار جین شسته آنهایی هستند که از جین شسته ساخته شده اند.

برای خرید لباس مجلسی زنانه و استفاده از مزایای آنها، باید شلوار جین بوت برش را در اندازه مناسب انتخاب کنید. انتخاب شلوار جین در سایز اشتباه هرگز ایده خوبی نیست. بسته به اینکه خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستند، ممکن است نتوانید آنها را بپوشید. از طرف دیگر، ممکن است هنگام پوشیدن باعث ناراحتی شوند. با انتخاب شلوار جین بوت کات در اندازه مناسب می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید.

در این مجموعه، ما برای شلوار جین بوت برش و سایر انواع شلوار جین اندازه سفارشی ارائه می دهیم. شما مجبور نیستید اندازه ثابتی را انتخاب کنید که شامل اندازه های ثابت طول و دور کمر باشد. هنگام سفارش شلوار جین با اندازه‌های سفارشی، می‌توانید اندازه‌های بدن خود را ارائه دهید، که در نتیجه هر بار تناسب کامل را به همراه خواهد داشت.

هنگام انتخاب شلوار جین بوت کات نیز باید رنگ را در نظر بگیرید. مانند همه شلوارهای جین، آنها در ده ها رنگ موجود هستند. شلوار جین بوت کات آبی و شلوار جین سیاه، قرمز، سفید و حتی سبز وجود دارد. آبی بدون شک محبوب ترین رنگ است. شلوار جین بیش از یک قرن است که رنگ آبی دارد، بنابراین شلوار جین آبی در طول سال‌ها مورد حمایت گسترده‌ای قرار گرفته است. با این وجود، همچنان می توانید شلوار جین بوت برش را در رنگی جایگزین انتخاب کنید.

در نتیجه
همه شلوارهای جین به یک شکل ساخته نمی شوند. برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که مستقیماً از زانو و سجاف عبور کنند، در حالی که برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که باریک تر و پهن تر شوند. شلوار جین بوت برش در دسته دوم قرار می گیرد. آنها دارای ساختار مخروطی هستند. با شلوار جین برش بوت، می توانید قسمت پایینی شلوار را روی بالای چکمه خود قرار دهید. انواع دیگر شلوار جین می تواند پوشیدن چکمه را دشوارتر کند. اگر شلوار جین شما مستقیماً از روی زانو و پاچه می‌گذرد، ممکن است مجبور شوید چکمه‌های خود را روی آن بپوشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.