تفاوت بین بوتکات و شلوار جین راسته

تفاوت بین بوتکات و شلوار جین راسته
پیدا کردن شلوار جین مناسب می تواند خسته کننده و دلهره آور باشد. با وجود مارک‌ها، سبک‌ها و رنگ‌های بسیار زیادی که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد، حتی شروع به انتخاب می‌تواند سخت باشد. در حالی که مدهایی مانند کت های زنگوله ای و شلوار جین تنگ در نهایت می آیند و می روند، دو مدلی که آزمون زمان را برای مردان و زنان تحمل کرده اند، شلوار جین بوت کات و راسته است. اینکه کدام کلاسیک مناسب شماست بستگی به قد، فرم بدن و مجموعه کفش شما دارد.
لیاس زنانه شیک
برش
تفاوت اصلی بین جین بوت کات و شلوار جین راسته در برش پارچه است. شلوار جین بوت کات در ناحیه ران کمی مخروطی است و از زانو تا سجاف گشاد می شود. از سوی دیگر، شلوار جین راسته، اساساً در تمام طول ساق پا، از ران تا مچ پا، به همان اندازه باقی می‌ماند، بنابراین نسبت به زانوها و ساق پا، راحت‌تر در اطراف ران قرار می‌گیرد.
ارتفاع

در حالی که می‌توانید هر یک از این دو سبک کلاسیک را بدون در نظر گرفتن قدتان بپوشید، ممکن است متوجه شوید که یک ظاهر را بر اساس قد یا طول پاهایتان ترجیح می‌دهید. شلوار جین راست و شلوار مازراتی سفید این توهم داشتن پاهای بلندتر را برای زنان یا مردانی ایجاد می‌کند که می‌خواهند قد بلندتر به نظر برسند، در حالی که شلوارهای جین کوتاه‌ترشان برعکس عمل می‌کنند و طول ساق پا را برای هرکسی که می‌خواهد قد خود را به حداقل برساند کاهش می‌دهد.

فرم بدن
وقتی صحبت از فرم و اندازه بدن به میان می‌آید، تفاوت‌های مشخصی در تناسب بوت‌کات با شلوار جین و شلوار مازراتی دخترانه صاف وجود دارد. شلوار جین بوت‌کات برای خانم‌های خوش اخلاق، با عرض اضافی در پایین و بالانس و برای خانم‌ها و آقایانی که در ناحیه باسن و ران‌ها بزرگ‌تر هستند، به دلیل داشتن لبه‌های پهن‌تر که تفاوت بین آن‌ها را به حداقل می‌رساند، جذاب‌تر است. عرض ران و مچ پا از آنجایی که برش مستقیم ساق پا کمی بیشتر چهره را در آغوش می گیرد، به نفع کسانی است که باسن و ران های باریک تری دارند.

کفش ها
ممکن است فکر نکنید کفشی که با نوع خاصی از شلوار جین می پوشید مهم است، اما در واقع می توانند ظاهر شما را به کلی تغییر دهند. شلوار جین بوت‌کات دقیقاً برای همین ساخته می‌شود – پوشیدن چکمه یا سایر کفش‌های درشت مانند قاچ. چاک‌ها، کفش‌های پاشنه بلند یا چکمه‌های بلند و لاغر که برای پوشیدن روی شلوار شما ساخته شده‌اند ظاهر شلوار جین راسته را افزایش می‌دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.