با خوردن سیب قرمز عمده خروپف خود را قطع کنید

یک سیب با اندازه متوسط ​​بیش از 30 ویتامین و عنصر کمیاب، 100 تا 180 میلی گرم پتاسیم و بسیاری از مواد معدنی ارزشمند دیگر مانند فسفر، کلسیم، منیزیم و آهن در داخل و زیر پوست خود دارد.

دارای محتوای آب بالا و کالری کمی است. سیب برای روده ها مفید است، گلوکز و فروکتوز به سرعت انرژی را تامین می کند. می‌توانید در اینجا بخوانید چه چیز دیگری در سیب قرمز عمده وجود دارد، چه چیزهایی را باید در هنگام خوردن آن در نظر داشته باشید و چگونه می‌توانید از سیب به خوبی استفاده کنید.

سیب: سالم و کم کالری
“مصرف یک سیب در هر روز شما را از دکتر دور نگه می دارد.” ترجمه شده، این ضرب المثل معروف به معنای چیزی شبیه “یک سیب در روز – دکتر نجات داد!” است. در واقع، ارزش غذایی زیادی در میوه محبوب وجود دارد.

سیب حاوی بیش از 30 ماده معدنی و عناصر کمیاب است و به دلیل وجود اسیدهای میوه مختلف، آن را همان چیزی می دانند که به عنوان “مسواک طبیعت” شناخته می شود.


سیب حاوی ویتامین های مهمی مانند:

پروویتامین A
ویتامین های B1، B2، B6، E و C
نیاسین و اسید فولیک
سیب همچنین سالم است زیرا حاوی مواد معدنی متعددی است. موارد زیر به نسبت بالایی دارند:

پتاسیم
کلسیم
منیزیم
اهن
یک سیب از حدود 85 درصد آب تشکیل شده است. کالری هر سیب بسته به تنوع و نسبت فروکتوز و گلوکز کمی متفاوت است. به طور متوسط، یک سیب حاوی 50 تا 70 کیلو کالری (کیلو کالری) یا 209 تا 293 کیلوژول است. 100 گرم سیب حاوی 11 گرم کربوهیدرات است.

ویتامین ها در پوسته هستند
تا 70 درصد از ویتامین های یک سیب در پوست سیب یا درست زیر آن است. هر کس سیب را پوست کند، ویتامین ها را نیز جدا می کند. این پوست همچنین سرشار از آهن، منیزیم، چربی های غیراشباع و مواد فعال زیستی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.