اگر باسن بزرگی دارم چه شلواری بپوشم؟
اگر در قسمت پشتی کمی چیز اضافی دارید، خرید شلوار کتان زنانه می تواند سخت باشد. بسیاری از آنها خیلی سفت و در جاهای دیگر خیلی شل هستند. اگر از جستجوی شلوارهایی که هم مناسب و هم صاف‌تر هستند خسته شده‌اید، این امید وجود دارد — به سادگی جستجوی خود را هدفمندتر کنید و بهترین شلوارها را متناسب با فرم خود درک کنید.

بلند مرتبه
اهمیت شلوارهای قد بلند یا بلند را نمی توان برای خانم هایی که کتانی بزرگتر دارند نادیده گرفت. شلوارهای قدبلند معمولاً روی قسمت پشتی شما قرار نمی گیرند و معادل زنانه «ترک لوله کش» برای شما باقی می ماند. ارتفاع های بالاتر را انتخاب کنید که مواد کافی برای پوشش پشت شما را داشته باشد. آنها نه تنها بهتر جا می شوند، بلکه بسیار راحت تر خواهند بود.

 

 

کش آمدن
کشش بهترین دوست شماست. هرچه شلوار مازراتی پاکتی کشش بیشتری داشته باشد، بیشتر متناسب با تناسب شما خواهد بود. این امر به ویژه هنگام خرید شلوار جین صادق است. شلوار جین بدون کشش به سختی دور پشت شما را کانتور می کند.

شلوار جین اسکینی زنانه  از پارچه های درجه یک تولید شده و مورد استفاده افراد قرار گرفته است.

هرچه کشش بیشتر باشد، تناسب بهتری دارد. به دنبال شلوار جین بگردید که از جین سلفی ساخته شده است، که به دلیل قابلیت کشش معروف است.

جیب ها
اگر به دنبال کوچک کردن قسمت پشتی خود هستید، شلوارهای گیره دار با جیب های پشتی پایین تر بپوشید. هر چه جیب ها بالاتر بنشینند، کابینت بزرگتر به نظر می رسد. جیب‌های پایین‌تر دقیقاً اثر معکوس دارند و به‌طور موثری شما را باریک می‌کنند. علاوه بر این، مطمئن شوید که از جیب‌های دارای فلپ یا تزیینات که حجم بی‌ضروری را اضافه می‌کنند، خودداری کنید.

ساق پهن و شستشو
یکی دیگر از راه‌های متعادل کردن تناسب، انتخاب یک شلوار مازراتی گشاد است. پاهای گشاد به خوبی برش چکمه کار می کنند، بنابراین یکی از دو حالت را انتخاب کنید.

می توان از شلوار جین زنانه سایز بزرگ برای افراد چاق استفاده نمود چرا که باعث خوش فرمی می شود.

خطوط لبه‌ای که از کف بیرون می‌آیند شما را قدبلندتر نشان می‌دهند و همین امر باعث لاغری شما می‌شود. برای به دست آوردن جذابیت بیشتر، شلوارهایی با رنگ های تیره تر را امتحان کنید. هرچه شلوار جین تیره تر باشد، پشت شما کوچکتر به نظر می رسد.

سبک های دراپه و شلخته
مدل های شیک پوشیده شده مانند شلوار حرمسرا برای خانم هایی با پشتی بزرگتر به خوبی جواب می دهد. سبک‌های پایان‌نامه‌ها شل و روان هستند، بنابراین فضای بیشتری در قسمت پشت و ران‌ها خواهند داشت که باعث می‌شود آن‌ها یک تناسب آسان و شیک داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *