اسباب بازی تراکتور دارای ربات که باعث افزایش روابط اجتماعی کودک می شود

آخرین موردی که به بخش اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های آموزشی پیوست، STREAM است که چند سالی است در بازار اسباب‌بازی با پیشنهادی با هدف ارتقای بیشتر مهارت‌های علمی و فناوری، بدون غفلت از سرگرمی، وزن خود را افزایش می‌دهد.

مفهوم STREAM به مخفف انگلیسی علوم (علم)، فناوری (تکنولوژی)، رباتیک (رباتیک)، مهندسی (مهندسی)، هنر (هنر) و ریاضیات (ریاضیات) اشاره دارد و به لطف این واقعیت که بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها به عنوان نقطه حمایتی عالی برای کمک به بچه‌های کوچک در کسب این مهارت‌ها دیده می‌شوند.

این واقعیت که آنها اجازه آموزش به روش غیررسمی را می‌دهند به این معنی است که اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها دارای پتانسیل بالایی هستند که به اکتشاف STREAM و توسعه مهارت‌های مختلف آن کمک می‌کنند.

به همه اینها، باید اضافه کنیم که روز به روز بیشتر والدین، معلمان و مربیان برای تسهیل یادگیری پسران و دختران بر اسباب بازی ها تکیه می کنند.

بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های STREAM و اسباب بازی تراکتور  آموزشی و آموزشی هستند، آنها توجه پسران و دختران را به جنبه‌های مختلف محیطی که آنها را احاطه کرده است بیدار می‌کنند و ضمن تحریک نبوغ و ذهن کاربر، خلاقیت را تشویق می‌کنند.

این بازی ها و اسباب بازی ها مزایای مختلفی را ارائه می دهند که می توانیم آنها را به 6 جنبه اصلی طبقه بندی کنیم:

• استدلال منطقی-ریاضی: اسباب بازی های STREAM ابزارهایی را برای ساختاردهی و سازماندهی ایده ها و در نتیجه رسیدن به نتیجه فراهم می کنند.

• تمرکز: آنها اجازه آموزش و بهبود دامنه توجه را در طول فرآیند آزمایش با بازی می دهند.

• کاوش در دنیای علمی-فناوری: این اسباب بازی ها و بازی ها به دانش دست اول فناوری های نوظهور جدید کمک می کند و در عین حال به ارتقای مهارت های علمی کمک می کند.

• تفکر خلاق: اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های STREAM ابزارهایی را برای ایجاد استراتژی‌هایی بر اساس مهارت‌هایی مانند دیدگاه یا نظم ارائه می‌دهند.

• حل مسئله: این اسباب بازی ها و بازی ها توانایی حل مسائل و تصمیم گیری را افزایش و توسعه می دهند.

• کنجکاوی: بازی ها و اسباب بازی های استریم کنجکاوی کاربر را تحریک می کند و او را به کاوش تشویق می کند (مبنای تفکر علمی).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.