ساختار متمایز فوم سرد مبلمان در یک مبل متناسب با شکل کاربر عمل می کند. این می تواند به سرعت به شکل سابق خود بازگردد و در عین حال سطوح فوق العاده ای از پشتیبانی را ارائه می دهد. به علاوه، بالشتک های مبل با فوم با چگالی بالا به سرعت آویزان نمی شوند.

فوم سلولی را باز کنید
فوم سلول باز نرم و ایده آل برای کوسن مبل است. از نام آن می توان فهمید که دارای سلول های باز است که هوا به راحتی از آن عبور می کند. این ویژگی باعث می شود که فشرده سازی فوم بهتر و موثرتر انجام شود.

وقتی روی این بالشتک فوم می نشینید، وزن بدن شما تمام هوا را خارج می کند و کوسن فرم بدن شما را می گیرد. سپس، پس از بلند شدن، هوا دوباره جریان می یابد تا فضاهای هوا را پر کند و شکل اولیه فوم را بازیابی کند. این ویژگی باعث می شود که فوم سلول باز به گزینه ای عالی برای ساخت بهترین مبل برای افراد سنگین وزن تبدیل شود.

این فوم با فضاهای هوایی در بین آن، یک اثر خنک کننده نیز ایجاد می کند و از تجمع گرما جلوگیری می کند.

این فوم معمولا در صنعت مبلمان برای کوسن مبل استفاده می شود. آنها با چگالی 1.9 پوند بر فوت مکعب عرضه می شوند. این بیشتر به دلیل نسبت اقتصادی قیمت به عملکرد آن استفاده می شود.

این فوم پشتیبانی و راحتی را فراهم می کند اما در مقایسه با فوم با چگالی بالا کمی کم است. فوم با کیفیت متوسط حدود 4 سال دوام می آورد و پس از فشرده سازی با سرعت متوسط به شکل خود باز می گردد. با این حال، با گذشت زمان نرم تر می شود و خراب می شود.

فوم لاتکس
فوم لاتکس با چگالی 5.6 پوند بر فوت مکعب عرضه می شود و یک انتخاب عالی برای کوسن های مبل است. با این حال، گران تر از گزینه های دیگر است، اما می تواند بیش از یک دهه دوام بیاورد.

این فوم به دلیل ساختار لاستیکی خود حس بی نظیری دارد. علاوه بر این، بالشتک هایی با مقاومت فنری و فنر مانند و فیلتر هوا را فراهم می کند. سوراخ‌های فیلتر هوا به خنک‌تر شدن فوم و نشستن راحت‌تر کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *